CAMILLA BACK

Triangl

Kategori: Personligt

 
Okej, så till min nya, mer tränade och smalare bod, som om ytterligare en månad kommer vara helt amaze (jag tränar på självförtroendet här people!), så behöver jag ju självklart en ny bikini att glänsa i, under solen bredvid min hunk till man!
Jag vet att jag vill ha en bikini från Triangl, dock så har jag problmet att jag vill ha underdelen från översta bilden till överdelen på bilden under, så det bildar det set på sista bilden. Då måste jag ju köpa två, för att inte använda 'den ena' alls, vilket jag tycker är för mycket waste. Eventuellt så får jag kompromissa med den helrosa bikinin, men tycker egentligen att sidorna på trosorna är för breda. Och jag gillar ju egentligen inte solmärken från halterneck, haha. 
#somanyrichcountryproblems
#whitegirlswannagettanned
#swedishpeoplelongingforthesun
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: